سیاست حفظ حریم خصوصی

وبسایت رسمی هیئت بسکتبال استان البرز به آدرس www.Alborzbasketball.com زیر نظر مستقیم هیئت بسکتبال استان البرز و روابط‌عمومی این هیئت مدیریت می‌شود. دسترسى و استفاده شما از سایت مشروط به رعایت شرایط و الزامات ذیل و قوانین ذکر شده مى‌باشد. شما با ورود به سایت و مرور سایت، بدون هیچگونه محدودیت و شرطى “شرایط و الزامات” را پذیرفته و اقرار مى‌نمایید که هرگونه توافق دیگرى بین شما و “سایت هیئت بسکتبال استان البرز” در این زمینه ملغى و بلا اثر خواهد بود. در صورت عدم موافقت با “شرایط والزامات” لازم است بلافاصله استفاده از این سایت را متوقف نمایید.

 

شرایط و الزامات


• تمامی مطالب، عکس‌ها، ویدئوها و هرآنچه که بر روی این سایت قرار می‌گیرد توسط هیئت بسکتبال استان البرز گردآوری شده است و از اعتبار کامل برخوردار و مورد تایید رسمی هیئت بسکتبال استان البرز می‌باشد؛ لذا جهت استفاده از اطلاعات سایت حتما منبع را ذکر نمایید. در صورت عدم رعایت ذکر منبع شما پذیرفته‌اید که هرگونه برخورد قضایی از سوی هیئت بسکتبال استان البرز در قبال کپی‌برداری غیرمجاز شما بلامانع است.


• استفاده، مرور و جستجوی شما در سایت با مسئولیت شخصى خود شما صورت مى‌گیرد. “سایت هیئت بسکتبال استان البرز” تعهدى در قبال خسارات مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیر مستقیم و کیفرى، ناشى از دسترسى و استفاده شما از سایت ندارد.


• هرگونه پیام یا مطلبى که به سایت “سایت هیئت بسکتبال استان البرز” ارسال مى‌گردد غیر محرمانه و غیر قابل تملک تلقى خواهد شد. تمامی اطلاعات ارسال شده به “سایت هیئت بسکتبال استان البرز” مى‌تواند توسط هیئت بسکتبال استان البرز به هر منظورى و بصورت غیر محدود برای باز تولید، افشاءِ، مخابره، نشر، پخش و یا ارسال و الصاق بکار رود.

• “هیئت بسکتبال استان البرز در مقابل اطلاعات سایت‌های دیگرى که با این سایت مرتبط باشد، لینک داده شده باشد و یا لینک آن در سایت قرار داشته باشد، مسئول نیست. این سایت‌ها توسط اشخاص و یا شرکت‌های دیگرى غیر از هیئت بسکتبال استان البرز ایجاد شده‌اند. “سایت هیئت بسکتبال استان البرز” بعنوان ناشر یا مروج مطالب مندرج در این سایت‌ها عمل نمى‌کند.

• تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به “هیئت بسکتبال استان البرز” می‌باشد. 

• ارائه خدمات یا نرم افزار های رایگان باعث ایجاد حقی برای کاربر یا شخص ثالث نخواهد شد و در صورت لزوم، “سایت هیئت بسکتبال استان البرز” می‌تواند با صلاحدید خود از ارایه خدمات رایگان به کاربر خودداری نماید.

• اخبار، اسناد و مدارک موجود بر روی این وبسایت ممکن است شامل اشکالات تحریری یا غیرعمدی باشد. اما ما این حق را برای خود محفوظ میداریم که در هر زمان و در صورت صلاحدید خود، نسبت به رفع هر نوع اشکال و یا حذف قسمت یا قسمت‌هایی از سایت اقدام نماییم. “سایت هیئت بسکتبال استان البرز” ممکن است هر نوع تغییرات دیگر را که لازم بداند در سایت و مواد اطلاعات، برنامه ها، خدمات و یا قیمت ها (در صورت موجود بودن) و اخباری که در این سایت شرح داده شده اند در هر زمان و بدون اطلاع انجام بدهد.

 

• هرگونه سوء استفاده از نام “سایت هیئت بسکتبال استان البرز” و خدمات مرتبط ممنوع می‌باشد.

• قوانین جمهوری اسلامی ایران بر تعبیر، تفسیر، اجرا و تأثیر این توافق نامه حاکم خواهند بود.

• چنانچه شما نگرانی و یا نکته ای مبهم در این موافقت‌نامه مشاهده می‌نمایید، و نیاز به تماس با “هیئت بسکتبال استان البرز” در جهت توضیحات کامل‌تر و یا ایجاد شفافیت بیشتر می‌کنید لطفا از طریق تماس با ما با هیئت بسکتبال استان البرز در ارتباط باشید. “سایت هیئت بسکتبال استان البرز” سعی می‌کند در کمترین زمان ممکن، نسبت به رفع نگرانی و مشکل به وجود آمده اقدام نماید. 

  
“سایت هیئت بسکتبال استان البرز” مى تواند با به روز کردن شرایط استفاده از وب سایت، در هر زمان این “شرایط و الزامات” را مورد تجدید نظر قرار دهد. شما مقید و متعهد به چنین تجدید نظرهایى هستید و بنابرین لازم است هر از چند گاهی از این صفحه دیدن نمایید تا از شرایط و الزامات جارى و لازم الاجرا در زمان منظور مطلع شوید.

آخرین بروزرسانی این قوانین در تاریخ شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۸ صورت گرفته است.